2013年10月24日星期四

塗鴉 By Karen Wu and Rita Wu--初試啼聲

兩個姪女去年正式跟老師學習畫畫, 一直都不敢公開自己的作品. 過去的星期日她們終於在牆上展露她的第一份公開的作品.

為食貓偷吃草莓--Rita Wu  20 Oct 2013

親子--Karen Wu 20 Oct 2013

12 則留言:

  1. 嘩.....貓兒畫得好可愛呀.
    近年,我認識了1隻流浪貓,
    樣子同第一幅好似呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝阿太. 這是她們第一次嚐試在牆壁上畫畫, 希望藉此吸收經驗.
      第一幅是妹妹畫的.
      妳有無收養牠?

      刪除
    2. 沒有呀!個心好想嫁.
      所以幾乎每天都去探小黑貓.咀曷白色的.
      因為我知道有幾名街坊都好愛佢.
      其中,有一位女士照顧佢地好多年了.
      其實,係有8隻流浪貓呀.
      包括媽媽兄弟妹.

      刪除
    3. 這群貓家族真有福, 有人照顧. 可憐的是流浪貓狗無人理還要被虐待. 唉...

      刪除
    4. 同你兩位姪兒說聲早晨先.
      吳太想把第一幅做卷蛋糕呀.

      刪除
    5. 妳隨便啦. 不過, 做好記得照張相片來睇睇.

      刪除
    6. 一定一定....無論成功入失敗都會同你地分享..

      刪除
  2. 我重以為妳畫添....好生動呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝婆婆. 我那有這種天份, 第二幅是基礎版, 現在已加上了背景等, 內容豐富很多., 可惜無法拍照.

      刪除
  3. 念念不忘,好畫.
    每次我一看,都會哈哈大笑!
    好多謝你兩個姪女呢!

    回覆刪除