2013年11月13日星期三

吳太"玲感蛋糕" 的好介紹


腰果栗子炆雞
多謝吳太的好介紹. 用了一湯匙绍興酒, 整碟餸已經非常香, 炆了約15分鐘, 雞好滑. 加上鬆軟的油錐栗, 很好下飯.


泰式烏頭
也是吳太的好介紹. 我第一次試煮這味菜, 用浸的方式來煮魚, 魚肉好滑; 酸酸鹹鹹的味道, 醒胃好吃.

9 則留言:

  1. 嘩,睇見栗子金金黃黃就恨食了.
    原來叫-油錐栗
    我昨晚都係食烏頭呀.25元好大條,不過,牛牛買配料都買20元.
    是空姐你親自下廚?
    家人食得滋味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是我煮的, 平時我要返工就阿嫂煮, 星期六/日就我煮. 其實要多謝妳的好介紹, 否則真係頭都大, 唔知煮什麼. 嘻嘻.
      他們都很喜歡吃, 因為平時阿嫂不會煮這些菜的.

      刪除
  2. Le輪d栗子真係好正....整栗子露更好添

    回覆刪除
  3. 而家d栗子又香又好食,炆餸煲湯都正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我除咗炆雞外, 上星期再買來煲湯, 煲出來的湯好清甜, 很好喝.

      刪除
  4. Terry Ma, 多謝妳!
    我都祝福您們一家 新年進步, 小朋友讀書勤力.

    回覆刪除